O nas
Eureka Centrum Diagnozy i Terapii Agnieszka Tchórz-Dytko
oraz Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna EUREKA
zajmuje się kompleksową pomocą dzieci i młodzieży. Każdy rodzic zaniepokojony rozwojem swojego dziecka może skonsultować to z grupą specjalistów.
OFERUJEMY ZARÓWNO POMOC:
- PSYCHOLOGICZNĄ
- PEDAGOGICZNĄ
- LOGOPEDYCZNĄ
- NEUROLOGOPEDYCZNĄ
- FIZJOTERAPEUTYCZNĄ
- REHABILITACYJNĄ
- ZABURZENIA SŁUCHU CENTRALNEGO
ORAZ TERAPEUTYCZNĄ W ZAKRESIE:
- INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
- METODY EEG BIOFEEDBACK (również dla Dorosłych )
- METODY SŁUCHU JOHANSENA. (również dla Dorosłych)
- METODA TOMATISA®
- METODY WARNKEGO
- TERAPIE GRUPOWE DLA DZIECI - TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
Placówka współpracuje również z ALIMED w Mikołowie - psychiatra oraz otolaryngolog, którzy stanowią dopełnienie diagnozy funkcjonalnej dziecka.
Punktem wyjścia kierowanej pomocy jest pełna diagnoza, która jest podstawą planowanej terapii.
Wszystkie zajęcia są prowadzone w komfortowych warunkach. Terapia Integracji Sensorycznej jest prowadzona w specjalnie przystosowanych salach.
Centrum Diagnozy i Terapii specjalizuje się w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami w szczególności:
- zaburzeniami z spektrum autyzmu,
- zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
- zaburzeniami przetwarzania słuchowego
- zaburzeniami zachowania i emocji
A także:
- z dysharmonią w rozwoju psychoruchowym, w tym z upośledzeniem intelektualnym
- niepełnosprawnością ruchową
- sprzężoną niepełnosprawnością
Niepubliczna Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna EUREKA działa pod wpisem RSPO 127955 jako Jednostka Oświatowa zarejestrowana w krajowym rejestrze szkół i placówek oświatowych.
W Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej EUREKA można otrzymać opinię:
- objęcia dziecka pomocą psychologiczno-pedagogiczną w przedszkolu/szkole,
- o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej,
- potrzeby odroczenia spełniania przez dziecko obowiązku szkolnego w danym roku szkolnym,
- dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb edukacyjnych ucznia,
- specyficznych trudności w uczeniu się,
- w innych sprawach, niż określone w przepisach ustawy o prawie oświatowym, związanych z kształceniem i wychowaniem dzieci i młodzieży, a wynikających z innych przepisów prawa, indywidualnych potrzeb klientów Poradni lub instytucji, których opinia Poradni jest konieczna ze względu na wypełnianie własnych zadań statutowych m.in. sądy, ośrodki opieki społecznej itp.
Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna posiada uprawnienia do wydawania opinii honorowanych przez szkoły, we wszystkich sprawach z jakimi zwróci się do poradni rodzic lub pełnoletni uczeń we wniosku. Poradnia wydaje również opinie psychologiczne lub psychologiczno-pedagogiczne!!!
Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia terminu spotkania +48 690 955 089
+48 693 003 944
oraz zapoznania się z cennikiem Eureka CDiT - tutaj
Jestem absolwentką Uniwersytetu Śląskiego magisterskich studiów na kierunku pedagogika oraz dwuletnich studiów podyplomowych na kierunku logopedia. Pracuję od 25 lat (szkoła podstawowa, przedszkole,szkolny ośrodek dla dzieci niepełnosprawnych, Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, Medyczne Studium Medyczne). Ukończyłam kursy z zakresu: Integracji Sensorycznej I stopnia, Metody Warnkego, Kinezjologii Edukacyjnej II stopnia, Konstruowania programów i pracy z niepełnosprawnymi dziećmi i młodzieżą, Terapii komunikacji w autyźmie i zespole Aspergera, Komunikacji alternatywnej: piktogramy, Metoda Komunikacji Symbolicznej BLISS, Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz szkolenia z zakresu diagnozy i terapii zaburzeń rozwoju mowy oraz innych dotyczących dziecka niepełnosprawnego.
Pracuje w zawodzie psychologa od 2007 roku. Mam doświadczenie pracy z dorosłymi osobami niepełnosprawnymi w Warsztacie Terapii Zajęciowej, Środowiskowym Domu Samopomocy oraz Domu Pomocy Społecznej. Znam charakterystykę pracy w szkole podstawowej jako psycholog szkolny. Obecnie pracuję jako psycholog-diagnosta w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz jestem terapeutą integracji sensorycznej.
Praca z dziećmi jest dla mnie dużym wyzwaniem zawodowym, dlatego stale poszerzam swój warsztat terapeutyczny poprzez różne formy doskonalenia zawodowego. Dzięki nim łatwiej mi poznać i zrozumieć ich problemy rozwojowe.
Godziny spędzone na szkoleniach oraz codzienna praca z dziećmi pozwalają mi na stosowanie w pracy terapeutycznej osobiście wypracowanych i skutecznych metod oddziaływania. Wykorzystywane przeze mnie techniki i pomoce terapeutyczne dostosowuję indywidualnie do potrzeb i preferencji każdego pacjenta.
Jestem przekonana, że większości dzieciom, które doświadczają problemów edukacyjno – rozwojowych można pomóc, jeśli zostanie udzielone im profesjonalne wsparcie.
Jestem magistrem zintegrowane edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego. Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. W 2019 roku ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna. Ukończyłam kursy oraz uczestniczyłam w szkoleniach z zakresu umuzykalniania dzieci w wieku przedszkolnym. W pracy w przedszkolu prowadzę kółko wokalno-taneczne, aby rozwijać zainteresowania dzieci poprzez różne formy aktywnego słuchania muzyki.