O nas
Eureka Centrum Diagnozy i Terapii Agnieszka Tchórz-Dytko
oraz Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna EUREKA
zajmuje się kompleksową pomocą dzieci i młodzieży. Każdy rodzic zaniepokojony rozwojem swojego dziecka może skonsultować to z grupą specjalistów.
OFERUJEMY ZARÓWNO POMOC:
- PSYCHOLOGICZNĄ
- PEDAGOGICZNĄ
- LOGOPEDYCZNĄ
- NEUROLOGOPEDYCZNĄ
- FIZJOTERAPEUTYCZNĄ
- REHABILITACYJNĄ
- ZABURZENIA SŁUCHU CENTRALNEGO
ORAZ TERAPEUTYCZNĄ W ZAKRESIE:
- INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
- METODY EEG BIOFEEDBACK (również dla Dorosłych )
- METODY SŁUCHU JOHANSENA. (również dla Dorosłych)
- METODA TOMATISA®
- METODY WARNKEGO
- TERAPIE GRUPOWE DLA DZIECI - TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
Placówka współpracuje również z ALIMED w Mikołowie - psychiatra oraz otolaryngolog, którzy stanowią dopełnienie diagnozy funkcjonalnej dziecka.
Punktem wyjścia kierowanej pomocy jest pełna diagnoza, która jest podstawą planowanej terapii.
Wszystkie zajęcia są prowadzone w komfortowych warunkach. Terapia Integracji Sensorycznej jest prowadzona w specjalnie przystosowanych salach.
Centrum Diagnozy i Terapii specjalizuje się w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami w szczególności:
- zaburzeniami z spektrum autyzmu,
- zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
- zaburzeniami przetwarzania słuchowego
- zaburzeniami zachowania i emocji
A także:
- z dysharmonią w rozwoju psychoruchowym, w tym z upośledzeniem intelektualnym
- niepełnosprawnością ruchową
- sprzężoną niepełnosprawnością
Niepubliczna Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna EUREKA działa pod wpisem RSPO 127955 jako Jednostka Oświatowa zarejestrowana w krajowym rejestrze szkół i placówek oświatowych.
W Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej EUREKA można otrzymać opinię:
- objęcia dziecka pomocą psychologiczno-pedagogiczną w przedszkolu/szkole,
- o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej,
- potrzeby odroczenia spełniania przez dziecko obowiązku szkolnego w danym roku szkolnym,
- dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb edukacyjnych ucznia,
- specyficznych trudności w uczeniu się,
- w innych sprawach, niż określone w przepisach ustawy o prawie oświatowym, związanych z kształceniem i wychowaniem dzieci i młodzieży, a wynikających z innych przepisów prawa, indywidualnych potrzeb klientów Poradni lub instytucji, których opinia Poradni jest konieczna ze względu na wypełnianie własnych zadań statutowych m.in. sądy, ośrodki opieki społecznej itp.
Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna posiada uprawnienia do wydawania opinii honorowanych przez szkoły, we wszystkich sprawach z jakimi zwróci się do poradni rodzic lub pełnoletni uczeń we wniosku. Poradnia wydaje również opinie psychologiczne lub psychologiczno-pedagogiczne!!!
Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia terminu spotkania +48 690 955 089
+48 693 003 944
oraz zapoznania się z cennikiem Eureka CDiT - tutaj
Pracuje w zawodzie psychologa od 2007 roku. Ukończyłam Katolicki Uniwersytet Lubelski, uzyskując tytuł magistra psychologii. Prywatnie jestem żoną i matką dwójki dzieci. Pracowałam z dorosłymi osobami niepełnosprawnymi w Warsztacie Terapii Zajęciowej, Środowiskowym Domu Samopomocy oraz Domu Pomocy Społecznej. Znam charakterystykę pracy w szkole podstawowej jako psycholog szkolny, gdzie prowadziłam zajęcia wspierające dla uczniów z problemami emocjonalnymi. Zdobyłam doświadczenie w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, pracując jako psycholog-diagnosta. W celu udoskonalenia i poszerzenia swoich umiejętności ukończyłam w 2008 kurs terapeuty integracji sensorycznej II’ oraz w 2015 kurs kwalifikacyjny z tyflopedagogiki. Jestem czynnym terapeutą SI oraz prowadzę zajęcia rewalidacyjne z zakresu tyflopedagogiki z dzieckiem słabowidzącym.
Jestem rzetelnym i odpowiedzialnym pracownikiem, zależy mi na pozytywnych efektach mojej pracy z dziećmi.
Aktualnie jestem w trakcie podnoszenia kwalifikacji zawodowych z zakresu oligofrenopedagogiki. Od początku aktywności zawodowej związana jestem z dziećmi – początkowo ze środowisk zagrożonych marginalizacją, później – z niepełnosprawnymi.
Posiadam uprawnienia do diagnozy dzieci: „M-CHAT-R/F”, „Ados 2”, „KORP”, „Bateria 5/6 R” i inne.
Biorę udział w projekcie badawczym, którego celem jest opracowanie polskiej wersji „PEP-3” (dawniej „PEP-R”), dającego możliwość diagnozy funkcjonalnej oraz konstruowania programów edukacyjnych dla dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Stale poszerzam swoją wiedzę z zakresu pracy z dziećmi z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwojowymi na licznych szkoleniach m.in. „Terapia behawioralna – kurs 3 modułowy”, „Growth through Play System”, „Terapia Integracji Sensorycznej (stopień I)”, „Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących (AAC stopień I i II)”, „Terapia ręki”, „Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne”.