Archiwum
Dziecko z nadruchliwością i zaburzoną koncentracją uwagi. Metody pracy
Zapraszamy na wykład Dziecko z nadruchliwością i zaburzoną koncentracją uwagi. Metody pracy
już 17 października 2017
więcej szczegółów poniżej
już 17 października 2017
więcej szczegółów poniżej
Wykład:
Dziecko z nadruchliwością i zaburzoną koncentracją uwagi. Metody pracy
Dziecko z nadruchliwością i zaburzoną koncentracją uwagi. Metody pracy
Prowadzący:
Agnieszka Tchórz-Dytko
Agnieszka Tchórz-Dytko
Psycholog, Socjolog, Terapeuta SI, Terapeuta Dzieci i Młodzieży
Opis:
Wykład poświęcony będzie charakterystyce dzieci nadpobudliwych oraz z zaburzoną uwagą. Oprócz informacji wspomagających proces diagnozy przyczyn obecnych trudności dziecka, przedstawione będą metody pracy z nim. Rodzice będą mieli okazję poznać techniki wyciszające oraz te poprawiające uwagę.
Kiedy:
17 października 2017
godzina 18:00 do 20:00
Cena:
50 zł - opłacone do 24 września
60 zł - opłacone do 1 października
70 zł - opłacone do 16 października
bezpłatnie - rodzice korzystający z WWR
Zapisy:
kontakt@centrum-eureka.pl
693 003 944
Opis:
Wykład poświęcony będzie charakterystyce dzieci nadpobudliwych oraz z zaburzoną uwagą. Oprócz informacji wspomagających proces diagnozy przyczyn obecnych trudności dziecka, przedstawione będą metody pracy z nim. Rodzice będą mieli okazję poznać techniki wyciszające oraz te poprawiające uwagę.
Kiedy:
17 października 2017
godzina 18:00 do 20:00
Cena:
50 zł - opłacone do 24 września
60 zł - opłacone do 1 października
70 zł - opłacone do 16 października
bezpłatnie - rodzice korzystający z WWR
Zapisy:
kontakt@centrum-eureka.pl
693 003 944
13
wrz
Wczesne Wspomaganie Rozwoju
Niepubliczna Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Eureka realizuje Wczesne Wspomaganie Rozwoju(WWR). Więcej informacji pod numerem 693 755 089
Wczesnym wspomaganiem rozwoju nazywany zespół wielokierunkowych oddziaływań skierowanych na dziecko, co do którego zdiagnozowano lub podejrzewa się nieprawidłowości rozwojowe. Zakres oddziaływań obejmuje również rodzinę dziecka.
2. Na czym polega wczesne wspomaganie ?
Wczesne wspomaganie rozwoju polega na pobudzaniu psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka od chwili wykrycia niepełnosprawności do czasu podjęcia nauki w szkole. Zakres tego oddziaływania może być bardzo różny, w zależności od zdiagnozowanych przez specjalistów deficytów rozwojowych. Może ono obejmować: psychomotorykę, sferę komunikacji, mowy i języka, funkcjonowanie zmysłów dziecka, itd.
Wczesnym wspomaganiem rozwoju może być objęte każde dziecko od chwili wykrycia pierwszych sygnałów nieprawidłowego funkcjonowania do czasu podjęcia przez nie nauki w szkole podstawowej. Wsparciem objęta jest też rodzina dziecka.
Jakie dokumenty musi zdobyć rodzic, by jego dziecko mogło zostać objęte wczesnym wspomaganiem rozwoju ?
Jeżeli rodzic jest zaniepokojony rozwojem swego dziecka, obserwuje niepokojące sygnały w zachowaniu malucha, równolegle z wizytą u lekarza pediatry powinien zgłosić się do poradni psychologiczno - pedagogicznej w swoim mieście lub gminie. Zatrudnieni tam specjaliści dokonają obserwacji i zdiagnozują dziecko pod kątem jego rozwoju psychomotorycznego oraz dokonają szczegółowej diagnozy funkcjonalnej. Na podstawie wyników tych badań poradnia wydaje stosowną opinię i kwalifikuje (lub nie, jeżeli dziecko rozwija się prawidłowo) dziecko do zajęć w ramach wczesnego wspomagania. Tak więc niezbędnym dokumentem do zakwalifikowania dziecka do tego typu zajęć jest stosowna opinia poradni psychologiczno - pedagogicznej. Z tym dokumentem rodzic powinien zgłosić się do placówki prowadzącej WWR.
Zajęcia realizowane w ramach WWR są całkowicie bezpłatne
2. Na czym polega wczesne wspomaganie ?
Wczesne wspomaganie rozwoju polega na pobudzaniu psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka od chwili wykrycia niepełnosprawności do czasu podjęcia nauki w szkole. Zakres tego oddziaływania może być bardzo różny, w zależności od zdiagnozowanych przez specjalistów deficytów rozwojowych. Może ono obejmować: psychomotorykę, sferę komunikacji, mowy i języka, funkcjonowanie zmysłów dziecka, itd.
Wczesnym wspomaganiem rozwoju może być objęte każde dziecko od chwili wykrycia pierwszych sygnałów nieprawidłowego funkcjonowania do czasu podjęcia przez nie nauki w szkole podstawowej. Wsparciem objęta jest też rodzina dziecka.
Jakie dokumenty musi zdobyć rodzic, by jego dziecko mogło zostać objęte wczesnym wspomaganiem rozwoju ?
Jeżeli rodzic jest zaniepokojony rozwojem swego dziecka, obserwuje niepokojące sygnały w zachowaniu malucha, równolegle z wizytą u lekarza pediatry powinien zgłosić się do poradni psychologiczno - pedagogicznej w swoim mieście lub gminie. Zatrudnieni tam specjaliści dokonają obserwacji i zdiagnozują dziecko pod kątem jego rozwoju psychomotorycznego oraz dokonają szczegółowej diagnozy funkcjonalnej. Na podstawie wyników tych badań poradnia wydaje stosowną opinię i kwalifikuje (lub nie, jeżeli dziecko rozwija się prawidłowo) dziecko do zajęć w ramach wczesnego wspomagania. Tak więc niezbędnym dokumentem do zakwalifikowania dziecka do tego typu zajęć jest stosowna opinia poradni psychologiczno - pedagogicznej. Z tym dokumentem rodzic powinien zgłosić się do placówki prowadzącej WWR.
Zajęcia realizowane w ramach WWR są całkowicie bezpłatne
29
mar
Archiwalna aktualność
Przykładowy opis.
Przykładowy opis. Przykładowy opis. Przykładowy opis. Przykładowy opis.
01
kwi